Tour

Customerzz zal niet alleen bestaan uit een Innovation Lab op een vaste locatie.
We gaan ook naar buiten op zoek naar de Next Generation Customerzz.
We werken aan de volgende onderdelen voor inspirerende Customer Journeys:

Roadshow

Stel jouw eigen ontdekkingsreis samen op basis van concrete customer journeys

Touchpoint

Ontmoet jouw klanten en beleef hoe zij het contact met jouw organisatie ervaren

Brainstorm

Bedenk op basis van jouw ontdekkingsreis concrete klantgerichte innovaties

Demoday

Maak een inspiratietour langs innovatieve en klantgerichte bedrijven

Database

Ontdek wat je concreet kan doen met big data voor klantgerichte innovaties

Workshop

Ga concreet aan de slag met jouw eigen case en laat je inspireren door experts

Experience

Beleef de customer journey van jouw klanten of laat je inspireren door anderen

Toolbox

Laat je inspireren en ontdek de nieuwste tools voor klantgericht ondernemen

Guideline

Bepaal jouw missie als klantgerichte onderneming

Wat anderen zeggen over de tour

"Ik heb zeer genoten van de Customerzz Buzz Tour. Niet alleen bijzonder creatief en leuk geregeld, maar ook realiseer ik me meer en meer wat een waardevol netwerk er blijkbaar is om uit te putten. Schitterend, de jeugdinterviews met BNN-VARA presentator Abdellah Dami: ‘Ik denk dat het een trend is dat mensen steeds meer persoonlijk worden geholpen.’ En een mooi voorbeeld vind ik de chatbot van Vodafone: ‘daar zit gewoon een mens van vlees en bloed achter, geen robot waar je niks mee kan.’… Qiy: mondiaal goed idee! Zeer inspirerend spreker."

− Patrick Holleman, Segment Manager Rabobank Nederland

Heb je interesse in de Customerzz Tour?

Op 29 mei 2015 vond de eerste Customerzz Tour plaats. Lees het verslag →

Heb je ook interesse in een eigen Tour voor jouw organisatie?
Laat het ons weten via communicatie@customerzz.nl.